گلایه های بلاگ اسکایی

آخجووووون! عید غدیر داره میاد ! انقده این عیدو دوسش دارررررم ! نمدونم چرا !شاید چون مامان جونم

سیده !

راستی بچه ها اینجا کی سیده ؟!...بذار خودم حدس بزنم....وهاب خون ! به تو میخوره سید باشی !

یالله بگین کی سیده !

آی سیدا ! آی سیدا ! ما , ته کیسه میخوایم یالله !

                                                                                ***

اه ! یکی به من بگه اصلا" لپ لپ من تو بلاگ اسکای چیکار میکنه ؟!...کر بشه این گوش که از این به

بعد به حرفای این سپیده نده گوش! ( زبونتو گاز بگیر بچه ! واسه من ایشالله ایشالله میکنه !) ...اه اه ! با

این شکلکاش ! دلم واسه اون خنده های دندون نما یه ذرررره شده !...گریه هم که نداره ! الآن مثلا" من

اون پایین گریه میخوام چیکار کنم ؟؟؟؟.....صفحه کامنتاشم که نگو ! چیه آخه ! اینجا بخوای میل طرفو ببینی

باید یه ساعت روش کلیک کنی ! دیگه نمیگه وقتمون تلف میشه !....اینم از نازو اداش ! آقا تغییرات قبول

نمیکنن فعلا" ! نه میشه قالبشو عوض کرد ! نه لینکدونیش سالمه !دیگه نمیگه من به دانشجونما اینا قول

دادم ! حوصلشون سر رفت بنده های خدا !...ههههههههه من پرشین بلاگمو میخوااااااااااام !( همون گریه

هه ) ....

                                                                                ***

کلام آخر...

عابدزاده جون خودمو خودتو دیدی؟!

                                                ریحـــــون غضب انگیزناک خواب آلوده !

مختصرومفید

خدایا ! تو دوست میداری که من تورا دوست دارم با آنکه بی نیازی از من !

پس من چگونه دوست ندارم که تو مرا دوست داری با اینهمه احتیاج که به تو دارم ؟!

فعلا" اینو داشته باشین , خیلی وقت بود رو دلم گیر کرده بود !..........

                                                                                                    ریحـــــــــــــــــــــــان