ماه رمضون اومد و رفت

سلام , سلام , سلام...

امروز نمدونم چی بگم واسه همین نوشتن پست همچی رو کولم سنگینی میکنه که انگار میخوام برنامه ای بنویسم که سری زیر را محاسبه کند , فرداشم تحویل استادم بدم !   

                                       !ان/۱+ ...... +!۶/۱+!۴/۱ +!s=۱-۱/۲

خلاصه...ماه رمضون امسالم اومد و رفت...

عیدتون مبارک , نماز روزه هامون قبول باشه ایشالله...

میگم امسال بعد ماه رمضون کلی عروسی دعوتیم...!به خصوص عروسی بی بی و شازده !....مبارکشون باشه ! ایشالله عروسی ما جوونا !

و نتایجی که از سریالهای پخش شده در ماه مبارک گرفتیم :

۱.عروس آدم همیشه دختر مردمه , داماد آدمم پسر مردم!

۲.اختلاف طبقاتی در امر ازدواج کشکه !چه بسا این اختلاف به اندازه زمبن تا آسمون باشه !

۳.این مدرسم خوب میخونه هاااا !

۴.خواستن توانستن است و بالعکس !

۵.سعید , پسر هاشم آقا همون که موفرفریه ! برادرزاده واقعی امیر جعفریه !

۶.حتی الامکان شبها نخوابید!

۷.به قول شاعر یار با ماست , چه حاجت که زیادت طلبیم !

     ~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~

ای بابا پری جون ایشالله سال بعد که رفتی دانشگاه میفهمی اصلا ارزش این همه حرص خوردنو جوشای چرکی زدنو ریزش مو و ناراحتیهای روحی روانی گرفتنو نداره!البته خدا کنه خیلی زود از این گفته هام پشیمون شم , هروقت پشیمون شدم بهت خبر میدم !

      ~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~

راستی بچه ها من احساس میکنم که خیلی دارم پوچ نویسی میکنم ! شما چی میگین؟ خواهشن بی رودروایسی بهم بگین..همینجوری خوبه؟ ادامه بدم؟ یا اینکه ببوسمش بذارمش کنار؟...

ولی من که همیشه گفتم و میگم:

                     لپ لپ هرروز بهتر لز دیروز√:دینگ دینگ

      ~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~

   آیا میدانید که ؟

 دریا قاتلی است که هرگز اعدام نوشد !

      ~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~

آپ امروزم خیلی میرزاقاسمی بید !ولیکن چه میرزاقاسمی چه ترش تره , آپامو خوب میخونین یا نه؟جلسه بعد از این ۴ آپ یه quiz میگیرم ازتون !این بار استثناان پیشاپیش گفتم ولی از این به بعد باید هرجلسه واسه quiz آماده باشین چه کتبی چه شفاهی !حالا دیگه میتونین برین...ولی قبلش...

   در دیاری که نیست کسی یار کسی کاش یا رب که نیفتد به کسی کار کسی !

                                                       ریحون ۲ردی

نظرات 5 + ارسال نظر
حامد سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 04:15 ب.ظ http://joojetighi.blogsky.com

سلام ریحانه
باحال بود
یسر به من بزن
راستی اگه دوست داری تو لینک من باشی بگو

*پرنسس* سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 04:23 ب.ظ http://yasesefid.blogsky.com

موفق باشی

برم نوشته هاتون رو بخونم

جواد سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 04:32 ب.ظ http://javadkh.persianblog.com/

سلام:وب خوبی داری
به من هم سری بزن
من هر روز وبم رابه روز میکنم
بای

دوره گرد پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 05:24 ب.ظ http://zirezamin.persianblog.com

راستی هشت روز از من بزرگتریااا..
بد جنس!
هشت روز خیلی زور داره :-(
همیشه ما حال ملتو با این اردیبشت میگرفتیم..
این دفعه حالمو گرفتی...
( چشمک) !

علی شنبه 19 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:47 ب.ظ http://majnoon1359.persianblog.com

در میان شعله های انتظار
قصه پرواز را باور کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد