و زین پس ریحون نیز مهندس میشود

     دیدین برگشتم!

ناز من خزون اومد , جواب کنکورم اومد,دراومد ریحان bn ,

دلم پر از دلتنگیا ,بعد از اون جداییا آزاد به من گفت که بیا, آزاد به من گفت که بیا !

ای خزون ! ای آسمون ! مهره میرم دانشگامون

داد میزنم: ای جان ! ای جان ! ای جان !

                     دارم میرم به تهران       دارم میرم به تهران

                دارم میرم به تهران        دارم میرم به تهران

میگن آدم از هر چی بدش بیاد سرش میاد همینه هاااا !(آزادو میگم)

حقمه !! آخه میدونی .....

                    این   ریحون نازنازی            کنکورو گرفت به بازی

                    آخر سری, سراسری , انگلیسی , دانشگاه گیلکی !! 

                          ! she loves it , but did'nt choose it  هرچند

   خلاصهههه....اینم قسمت من !بازم خدا جونمو ۱۰۰ هزار مرتبه شکر!

  فک کـــــــــــــــــــــــن!!!!منی که از کامپولوتر فقط winampesho میدونم , حالا قراره دکی جونش

شم !!درسته اسما مهندسیه , اما چون سخت افزاره رسما پزشکیه(به این میگن با یه تیر

دو نشون زدن !)مگه فقط ما آدما ادمیییم !این کامی های بیچاره ام آدمنا !طفلیا چه گناهی کردن

 که صبح تا شب و شب تا صبح ازشون کار میکشم, اون وقتم که مریض میشن کلی به سروکلشون

 میزنیم و  فحش بارونشون میکنیم !منم که دلسوووووززززز......گفتم برم سخت افزار بخونم !!!

     اما ... نکتی چند ....

√.این لپ لپ همون لپ لپ خوراکیه نیستااا ...بلکه الهام گرفته از لپ لپیست که داداشمون به من 

وسپید میگه !!

√.اوا جناب no name !! مگه میشههههههه! حتی ابرهای اسمان نیز نام دارند , چه رسد به شما که از

خودمونی !

√.و شما آقای blue , اصولا سلام با هیجان رو چه جوری میگی؟ سلاممممم or سلااااااام ؟

√.اگر از احوالات نرمن جویا باشید وفکر میکنید که الان داره خر میزنه , در اشتباهید ! اون الآن فعلا به

درساش فقط فکـــــــــرمیکنه , هنوز مونده تا عمل !

√.هنوز نیومده احتمال دیر به دیر اپیده شدن لپ لپ وجود داره !

√.mer3۰ از همتون بابت کامنتای خوشگلتون !

خدا کنه لپ لپ از اون بلاگایی باشه که این جماعت وبگرد نه از سر جمع اوری کامنت واسه خودشون ,

بلکه از سر ذوق و علاقه و همه چرندیاتشو کامل بخونن نه سرسری !

                                                                                      ! به امید اون روز !

                                                                                                     ریحان دردی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد