طلسم شکست

اومدم اومدم...

چیه؟! بد کردم بهتون وقت دادم خودتونو قشنگ واسه کوئیز آماده کنین؟...حالا که اینطور شد دفه دیگه از این مهربونیا خبری نیسسسس!!تازشم قبلا که گفته بودم : احتمال دیر به دبر آپیده شدن لپ لپ وجود داره...

...ولی خداییش وقت نمیشه...روزا که اکثرا نیستم...شبام که از فرط خستگی زود میرم لالا...و الا من که از خدامه...

                                *.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*

 (فین فین)...یه بویی نمیاد؟...(فین فین)...چرا...یه بویی میاد!!...آهاااان...بوی نرمنه..میگم...بوی نرمن میاد...چششش...من که میدونستم...همون موقع که پست بای بایشو خوندماااا تو دلم گفتم این دختره ترک بکن نیس که نیس ! نمدونم شنیدین یا نه؟ این بار چندمشه ...اون اول اولا که مطمئنا خودشم یادش نیس و بعد اینکه اینجارو بخونه باید باهم کلی چونه بزنیم , هی ترک چت میکرد دوباره میومد...بعد اونم که چند بار بلاگای مختلف نوشت هی خداحافظی کرد دوباره اومد...باز این دفه خوبه...زیاد دووم آورد !!!!!!!! الآنم که در خبرهاست که چند بلاگ از وی تقاضای همکاری کرده اند حال آنکه به عقیده کارشناسان او باید بلاگ خویش را ادامه دهد تا درصورت تصمیم مجدد بر ترک بلاگ نویسی همکاران خویش راقال نگذارد !!علی ای حال برای نرمن , این بی اراده خواهر , آرزوی اراده ای قوی و بلاگی غنی مینمایم !

                            *.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*        

once upon a time  اونقد تو مسابقه ۱۰ دور دور حیاط بدوبدو عقب موندم که از بقیه جلو زدم !

                          *.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*      

راستی حسین قاقا ! سایت ما not only مختلطه , but also مختلطم هست ! اون دفه هم سوء تفاهمی بیش نبود...طرف گفت: خانوما ! ساعت ۱ به بعد ...ما فک کردیم میگه: خانوما ساعت ۱ به بعد !...خوش به حال پسرای دانشگامون !  طفلیا دلمون داش واسشون میسوخت ! همچین که دختر تو دانشگاه کمه , اکثریتم  که رشته هاشون فقط  پسرونه اس , کلاساشونم مختلط نبید !خیلی دلسوزناک بید !

 ...ولی خداییا این جماعت دانشگاه مارو ببینی میگی یعنی اینا واقعا مهندسای مملکتن؟؟؟؟!!!!!!!!!!...چیه آخهههههه؟! کله ها همه اسکاجیه !! 

                         *.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*    

واما کلام آخر...

 ۱۸ آذر هنوز نیومده ولی دیگه داره میاد....اگه گفتین چه روزیه؟...مهلت ارسال پاسخ تا...همین الآن !...هرکی درست بگه یه کامنت طلبم !

اوفففففف....چقد زیاد شد ! جدا همشو خوندی؟! بابا تو دیگه کی هستی ! هنوز ۵ سالته تیم ملی هستی !

خب...حالا یکی یکی بدون سروصدا پاشین برین نمازخونه میخوام کوئیز بگیرم ...!!

                                                                       ریحون جون ۲ردی

نظرات 12 + ارسال نظر
ریحانه سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:57 ب.ظ

by the way...پیشاپیش روز دانشجورو به خودم میتبریکم !D:

حسین چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:17 ق.ظ http://www.mh24851.persianblog.com

چه عجب...میبینم که همچیــــــــــــــــن آره... :دی بابا به چه درد میخوره کلاس مختلط؟؟؟!!!! من میدونم ۱۸ آذر چه خبره..ولی نمیگم ببینم بقیه هم میدونن یا نه :دی

حسین چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 06:42 ب.ظ http://www.mh24851.persianblog.com

چرا میزنی خب!!! عوض کردم :دی

آیدا چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:00 ب.ظ http://www.lifeonearth.persianblog.com

سلام خواهش میکنم یه کامنت که قابلی نداشت من نمیدونم ۱۸ آذر چه روزیه!راستی امروز روز دانشجو به تو و همه ی دانشجوهای عزیز دیگه ای که اینو میخونن تبریک عرض میکنم:)بازم پیش من بیای خوشحال میشم؛)

بلووووووووووووووووو پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 03:35 ب.ظ

سلام خانم مهندس .... روزتون بخیر یعنی هم روز بخیر و هم روز دانشجو :)) ولی اینطوری هم خوبه که فقط روز دانشجو آپ کنی و اما کلاس مختلط گفتی و کردی کبابم /// کلاس های ما هم دختر نداشت و فقط گاهگاهی در دروس عمومی مختلط میشدیم ولی بجاش پسراش پسرررررررررررررررررررررر بودنا هه هه هه ههههههههههههههههههههههههههههههههه

دوره گرد پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 05:15 ب.ظ http://zirezamin.persianblog.com

سلام...
حالت خوفه؟؟
خیلی زور زدم بفهمم چی میگی ولی مثه اینکه به قوله خودت نه تنها خنگم٬ بلکه بیشتر از این صحبتا خنگترم!!!!
اثرات دانشگاه آزاده دیگه...
البته از نوع واحد پشته کوهش..نه ببخشید...واحد بندر عباسش!
چی کار کنمیم دیگه...همه که عین شما خرخون نیست خونشون تهران باشه دانشگاه تهرانم قبول بشن...
ما بندر عباس قبول شدیم...
واسه اینکه بندریا هم بهشون یه موقع بر نخوره باره سفرو بستیم اومدیم اینجا تلپ شدیم!
خلاصه..
جونم واست بگه که ( جو گیر شدم نه؟؟؟)...
همین دیگه...مرسی از اینکه سر زدی...بازم از این کارا بکن.
راستی..
با تبادل لینک چطوری؟؟؟

آیدا پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:50 ب.ظ http://www.lifeonearth.persianblog.com

من آپم خواستی بیا ریحون جونم

آیدا جمعه 18 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:03 ب.ظ http://www.lifeonearth.persianblog.com

ممیز بزرگترین گرافیست معاصر ایران بود نه کارشناس داوری اگه لینکم کنی خیلی خوشحال میشم منم وبم یه سری ایرادای فنی داره وگرنه تو و۵ ۶ نفر دیگه رو لینک کردم؛)

دوره گرد جمعه 18 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 09:01 ب.ظ http://zirezamin.persianblog.com

بیا لینکتو ببین...
رفتی ته صف :-)

وهاب شنبه 19 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:04 ق.ظ http://galery.tk

سلام.خوبی..خونه نو مبارک..بعدم اینکه نظرمو بعدم میگم..ولی چرا میزنی...به خدا نبودم..امروزم نمیتونم آدرس عوض کنم چون الانم کارتم تموم میشه...فعلا شاد باشی

وهاب دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:16 ق.ظ http://galery.tk

سلام.خوبی..وای دلم کاب شد برای پسرا..اخی...ولی کلاسای ما فکر کنم دخترا از کمبود پسر رنج میبرن..همش ۶ تا پسر هست..دسته بالا ۱۱ نفر..همش...میگم بیا ببین ینکت سالمه یا نه...شاد باشی

لی کوچولو دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:46 ب.ظ http://oneloveblue.persianblog.com

مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاچ عزیزم کی گفته من تو رو فراموشت کردم؟؟؟؟؟ مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاچ تو کوچولوی خودمی عجب آپی بودا ای ول نرمن جونم................. هم تو رو دوست دارم هم نرمنمو مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاچ موفق باشی من بازم آپ کردم هر وقت، وقت کردی بیا پیشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد